Powered By Blogger

Sunday, May 10, 2020

Women from Around the Globe Sing Together but Apart

קול אשה 


מתוך געגועים לחברות שלי נולד הפרויקט הזה שהתחיל בעמק חפר והפך לכפר גלובאלי.
24 מוסיקאיות ישראליות מהארץ ומהעולם - איטליה, ניו יורק, הודו, פריז, אוסטרליה, אנגליה, ניו זילנד... הקליטו את עצמן כל אחת בבית שלה, ודרך עננים וירטואליים, התחברנו ליצירה משותפת.
אני מתרגשת לשלוח אליכם את ״באת לי פתאום״ המחודש שלנו (או כמו שרוני אלטר קראה לזה ״באת לי קורונה״) עם חיבוק גדול מכל קצוות תבל.
זה שאנחנו לא יכולות להיפגש,
לא אומר שאנחנו לא ביחד.
משתתפות:
קרן פלס (ישראל) - פסנתר, שירה
רוני אלטר (פריז) - קסילופון, שירה
הדס קליינמן (ניו יורק) - צ'לו, שירה
קטלין רייטר (אל איי) - שירה
שירה מיוני (מינכן) - ויולה
אלנה מיוני (איטליה) - כינור
נעמה אור (הודו) - יוקלילי, שירה
דנה רוט (בוסטון) - בס
תום וויט (ניו יורק) - חשמלית, שירה
לי קורן (ישראל) - נבל
עדי גרינמן (שוויץ) - פסנתר, שירה
אמה ברנט (ניו ג'רזי) - כינור
אליה נרקיס (אוסטרליה) - גיטרה, שירה
ענבר פז (ניו יורק) - קונטרה בס
נועה גבע (לונדון) - תופים
קרן בוטרו (אל איי) - שירה
קרן טפרברג (ישראל) - תופים, שירה
מיה אלפרן (אנגליה) - פסנתר, שירה
רחלי ברבי ורותם תשובה (ניו זילנד) - שירה
יעל שפירא (ישראל) - צ׳לו, שירה
נופר מנטין (אל איי) - גיטרה, שירה
ענת קריגר (אל איי) - שירה
אליה אמויאל (ישראל) - גיטרה
מעין הרצמן (צה״ל, מוצב 422) – שירה
בימוי וניהול מוזיקלי: קרן פלס
ניהול פרויקט: תום אבימור
מיקס: עדי רותם
תזמור כלי קשת: יעל שפירא
עריכה: נדב אלוביק

No comments: