Thursday, June 17, 2021

When the Heart Cries only G-D Listens, the Pain Rises from the Soul

 

See lyrics after the break

KINDLY SUPPORT OUR BLOG BY BROWSING THE ADS

THANKS SO MUCH,, IT MEANS THE WORLD TO US IN THESE DIFFICULT TIME




כשהלב בוכה
רק אלוקים שומע
הכאב עולה
מתוך הנשמה

אדם נופל
לפני שהוא שוקע
בתפילה קטנה
חותך את הדממה

שמע ישראל אלוקי
אתה הכל יכול
נתת לי את חיי
נתת לי הכל

בעיני דמעה
הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק
הנשמה זועקת

שמע ישראל אלוקי
עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוקי
עשה שלא אפחד

הכאב גדול
ואין לאן לברוח
עשה שיגמר
כי לא נותר בי כוח

כשהלב בוכה
הזמן עומד מלכת
האדם רואה
את כל חייו פתאום

אל הלא נודע
הוא לא רוצה ללכת
לאלוקיו
קורא על סף תהום

שמע ישראל אלוקי
אתה הכל יכול
נתת לי את חיי
נתת לי הכל

בעיני דמעה
הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק
הנשמה זועקת

שמע ישראל אלוקי
עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוקי
עשה שלא אפחד

הכאב גדול
ואין לאן לברוח
עשה שיגמר
כי לא נותר בי כוח

שמע ישראל אלוקי
אתה הכל יכול
נתת לי את חיי
נתת לי הכל

בעיני דמעה
הלב בוכה בשקט
וכשהלב שותק
הנשמה זועקת

שמע ישראל אלוקי
עכשיו אני לבד
חזק אותי אלוקי
עשה שלא אפחד

הכאב גדול
ואין לאן לברוח
עשה שיגמר
כי לא נותר בי כוח
עשה שיגמר
כי לא נותר בי כוח

No comments: