Sunday, February 28, 2016

Sarit Hadad becoming frum?


Big problemo for the frummies, because the frummies run to her concerts when she sings in SoHo in New York!
Now what will they do?
They will have to listen to Mordechai ben David's "boooo hooo" "beee heee" "oy ya yoi" "booo hooo" or Shweky the Sfardi turned Litvak that sings thru his nose !
According to a report in Kikar Shabbat, Sarit davens every single day, and people are starting to suspect that she is on her way of becoming a "Chozeret Betshuvah"

שרית חדד חוזרת בתשובה?

סינגל חדש שמשחררת היום שרית חדד, מהזמרות הבולטות במוזיקה הים-תיכונית, סוקר את הליך החזרה בתשובה של צעירה חילונית ומעלה תמיהות: הזמרת עצמה עומדת לחזור לדת? (ברנז'ה)


הזמרת שרית חדד לקראת חזרה בתשובה?
 סינגל חדש שמשחררת היום (ראשון) שרית חדד, אחת הזמרות הבולטות במוזיקה הים-תיכונית, סוקר את הליך החזרה בתשובה של צעירה חילונית.
חדד עצמה הסבירה בראיון ל-ynet כי "זה שיר שמתאר מצב שמאוד מוכר בחברה שלנו, של חזרה בתשובה, וחשוב ביותר שאדם יהיה נאמן לעצמו, מבחינתי איש באמונתו יחיה. המוזיקה אצלי מגיעה מהנשמה".
"אני מדברת עם אלוקים כל יום ומודה לו על כל המתנות שהוא מעניק לי" אמרה חדד, "מבחינתי אין מובן מאליו. התפילה נותנת לי כוח, אני כל יום מבקשת למען העם שלנו שנהיה מאוחדים וחזקים. וכמובן מבקשת על משפחתי הקרובה ואהוביי שיהיו בריאים ומאושרים".
היא נשאלה על נושא חילולי השבת ואמרה כי "לאורך השנים השתדלתי לא להיכנס לעניינים של פוליטיקה. הרצון והחלום הגדול שלי הוא שיהיה טוב לכולם ושנחיה בשלום האחד עם השני. המוטו שלי הוא 'ואהבת לרעך כמוך'"

2 comments:

Echter yid said...

The frummis are running to her concerts because (1) she is a woman, (2) because she is singing very very nice and she has a very nice voice, (3) by her concerts you don't have to sit with a machutzeh,,you can sit mixt, (4) there are frummis what by just looking at her they get wild and they get an erection, simple as that,

Anonymous said...

Who is this nut "EY"?